Bonusový systém pro registrované zákazníky
Staňte se členem Balíčku zdraví a užívejte si výhod!
Zaregistrujte se a získejte slevu až 15 % na všechny produkty!
Registrací u nás získáte spoustu výhod, které ocení každý zákazník. Co vás čeká?
- Výhodnější ceny – Nakupujte své oblíbené produkty za ještě lepší ceny.
- Exkluzivní produkty – Přístup k limitovaným a speciálním edicím, které jsou dostupné jen pro registrované.
- Cenově zvýhodněné sety – Vyberte si z našich speciálních setů za ještě výhodnější ceny.
- Předprodej novinek – Buďte mezi prvními, kdo získá přístup k novinkám a sezónním hitům!
- Exkluzivní přístup k akcím – Přednostní přístup k výprodejům nebo speciálním slevovým akcím před ostatními.
- Přednostní zákaznická podpora – Rychlejší a preferovaná podpora pro registrované zákazníky.
Registrujte se ještě dnes a využijte všech těchto skvělých výhod!
Zákaznická skupina |
Výše slevy NA CELÝ SORTIMENT | Výše dosaženého obratu za posledních 365 dnů |
všichni registrovaní zákazníci | 0% | * všechny výše uvedené výhody |
VIP1 | 5% | od 4 999 Kč |
VIP2 | 10% | od 9 999 Kč |
VIP3 | 15% | od 14 999 Kč |
Pravidla pro poskytování slev na základě registrace a zákaznických skupin
Slevy jsou platné pouze pro registrované zákazníky. Do zákaznického obratu se započítávají pouze uhrazené a převzaté objednávky učiněné pod registrovaným účtem. Výše obratu se počítá z uhrazených a převzatých objednávek za posledních 365 kalendářních dnů. Aktuální obrat a Vaši zákaznickou skupinu zjistíte po registraci v osobním profilu.
Použití dalších slevových kuponů, promo slevových kuponů a jejich kombinace
Použití dalších slevových kupónů pro registrované zákazníky je povoleno! V případě uplatnění akčního slevového kuponu nebo promo slevového kuponu v celkové výši přesahující výši slevy u zákaznické skupiny, platí vždy sleva vyšší. Výše celkové slevy není limitována. Slevy u zákaznických skupin se nevztahují na cenu dopravy. Slevy se nesčítají.
Přeřazení do vyšší slevové skupiny
Pokud obrat na zákaznickém účtu za posledních 365 kalendářních dnů přesáhne limit pro přeřazení do vyšší slevové hladiny, zákazník je přeřazen po převzetí a zaplacení aktuální objednávky do vyšší zákaznické skupiny automaticky.
Pokud obrat na zákaznickém účtu za posledních 365 kalendářních dnů klesne pod limit aktuální zákaznické skupiny, zákazník je přeřazen do nižší zákaznické skupiny automaticky.